maandag 30 april 2012

Koninginnedag 2012

Eindelijk was het zover, hier kijken we altijd enorm naar uit!! Koninginnedag!! Het is hier altijd geweldig, ons hele (kleine) dorp staat vol met springkussens, spellen en een draaimolen. De kinderen zie je dus bijna de hele dag niet alleen om te drinken en te eten. Ze lagen ook allemaal zo te slapen, heel gek.....

Speciaal voor de gelegenheid had ik voor de meisjes rokjes, shirtjes en haarfrutsels gemaakt!! Echt zo schattig!!


Onze prinsesjes!!!


Een close-upje!!



Al de andere foto's staan op mijn camera die het niet doet!! Hopelijk komen die nog terecht!! Snel op zoek naar mijn mannetje, die lost het hopelijk op! (foto's houden jullie hopelijk tegoed!!)

Hopelijk hebben jullie net zo'n leuke dag gehad!!

Tot snel!

Liefs Marcella

Ja, de foto's zijn terecht!! Het kaartje was vol dus manlief had hem vervangen (muts!!)







4 opmerkingen:

  1. Ooh, ik wil toch altijd zo graag op die springkussens. Misschien ooit, kunnen we ze stiekem voor ons zelf huren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn zelf ook (met de kindjes) op het springkussen geweest Het was geweldig!! Volgend jaar gewoon ook mee doen joh. Heb me rot gelachen!

      Verwijderen