woensdag 23 mei 2012

Workshop bij Theefeestje

Ik heb vanavond gezellig samen met mijn vriendinnetje een workshop gevold bij Theefeestje in Amersfoort, en dit is het resultaat:



Ook speciaal een voor manlief.... (niet mijn mooiste ;-)



En een poosje geleden maakte ik nog twee labeldoekjes, ik heb ze eindelijk beide kado gedaan dus ook hier nog even een foto...


Ik heb gister nog een geweldig patroon voor een tas besteld en kan niet wachten om te beginnen :-)

Nou tot snel!!

Liefs Marcella


5 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, gelijk op de site gekeken ... ga er waarschijnlijk met mijn schoonzusje naartoe! gr Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Maaike moet je doen, het is echt geweldig en een enorm gezellige dame die onze workshop gaf!

      Verwijderen
  2. Hoi Marcella, leuke blog heb je ! En superleuke dingen gemaakt en in de maak ...
    De cupcakes zijn ook helemaal top !
    Ben benieuwd naar je tas ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Tien!! Ik ben ook benieuwd naar de tas ;-) kan niet wachten om te beginnen!!

      Verwijderen
  3. Wat een super cupcakes!!! Ik hoop dit weekend de tas af te maken, maar dan moet het niet te warm zijn hoor ;-)
    fijn weekend!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen