woensdag 27 november 2013

Bezigheden

Zo op het eerste gezicht lijkt het rustig hier maar niks is minder waar!!

Ik was afgelopen week druk met een nieuwe deken, van de gebruikte kleuren maakte ik gelijk een kleurenkaart.  Zo weet ik altijd welke kleurnummers ik gebruikt heb.

Ook ben ik bezig met een sjaal voor kyra uit het geweldige nieuwe boek haken en kleur.  Ik zit er over te denken om de achterkant warm fleece te doen, zo heeft ze er de hele winter plezier van.

En als laatste ben ik gisteren begonnen met een slouzy beanie voor esmee, echt iets voor haar!!!

5 opmerkingen:

  1. LEUK! en heerlijk die kleurtjes daar wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig zeg, de kleurenkaart... Iets om te onthouden. Mooie projecten! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig die kleurenkaart...!!! En je sjaal wordt helemaal super..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk bij jou.
    Die kleurenkaart is een goede tip zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Heerlijk he dat haken.. Zulke mooie dingen te maken..

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen