dinsdag 28 januari 2014

Gehaakte warmte...

Oké er ligt dan nog geen sneeuw maar warm is anders!


Voor mezelf haakte ik een fijne dikke sjaal van scheepjes Peru. Gewoon stokjes en om en om in de voorste en achterste lus.


Voor Kyra haakte ik de bekende sjaal uit het heerlijk boek van de blogs haken en meer en haken bij saar en Mien. Voor de warmte naaide ik er fleece aan de achterkant en de korte kanten zijn voorzien van de leuke bolletjesteek.


Om ook haar oortjes warm te houden haakte ik er in dezelfde stijl een hoofdband bij.


Morgen bestaat mijn blog alweer twee jaar! Reden voor feest dus hou mijn blog morgen in de gaten!


                         

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke warmte! Mooi hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze warmte heb je vandaag hard nodig.
    Super leuk zijn ze geworden en slim om er fleece achter te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, wat heb jij er een leuke eigen draai aan gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen