donderdag 22 mei 2014

Liebster award

Via Saartje71 ben ik genomineerd voor de Liebster award, waarvoor dank!! Ik ben vereerd :-) De Liebster award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om de persoon achter het blog te leren kennen.




de vragen die ik mag beantwoorden:

1) Wat zijn jouw favoriete blogs?
Mijn favoriete blogs zijn oa. Hakenenmeer, Haakkamer7, Pigje, JipbyJan.
2) Wat heb je zoal gemaakt en waar ben je t meest trots op

Poeh ik heb al zoveel gemaakt...Maar het meest blij ben ik toch wel met mn tas, die gebruik ik elke dag!!
3) welk patroon is jouw all-time favoriet?

Ik maak veel gebruik van een basisrokje uit het boekje Allemaal Rokje van Mme Zsazsa
4) beschrijf jouw stijl; hip, retro, strak, kleurrijk...?

Eigenlijk heb ik 2 stijlen, aan de ene kant ben ik dol op natuurtinten en de andere kant enorme fan van roze!!
5) Met welke stof werk je het liefst?

Tricot en katoen.
6) Voor wie maak je het liefst?

Natuurlijk voor mijn drie meiden!
7) Wat doe je buiten naaien nog meer wat te maken heeft met je creativiteit?

Ik haak ook heel veel en ben ook dol op lezen.
8) Wie of wat inspireert jou? 

Je kan beter vragen wat niet... Blogs, pinterest, boeken, natuur en ga zo maar door.
9) wat zou je heel graag nog eens willen maken?

Een blazer voor mezelf, maar dit lijkt me voor alsnog een hele uitdaging.
10) welk project gaat nog lang op je to-do lijst staan vanwege de uitdaging?

Ik denk toch die blazer :-)

Saartje had 10 bloggers genomineerd ik zelf kies er 1, en dat is geworden......


Doortje Dartel voor jou deze mooie award!! Hieronder de vragen die ik jou zou willen stellen.


1. Wat vind je leuk aan bloggen? En wat niet?
2. Waar haal je je inspiratie vandaan?
3. Wat doe je op een vrije dag?
4. Wat zijn jouw favoriete blogs?
5. Waarom ben jij begonnen met bloggen?
6. Wat is jouw meest favoriete bezigheid?
7. Wat is jouw droom voor de toekomst?
8. Wat is jouw favoriete patroon?
9. Zijn jouw kinderen ook creatief?
10. Wat is jouw mooiste creatie?


Nou dat was het weer voor deze keer. Hele fijne dag allemaal.

Liefs Marcella

1 opmerking: