maandag 24 november 2014

Oeps...

Ik ben er nog hoor... Ik schaam me diep het laatste bericht is al drie weken geleden...

Ondertussen haakte ik een hanger uit het nieuwe boek Feest van Haken en Kleur 


Ik ben ook begonnen aan een poncho voor mezelf, al vijf keer...

Het wilde nog niet echt lukken. Ik was onder de indruk van de omslagdoek van Echtstudio, maar wilde liever een poncho. De eerste bol stylecraft zit er nu in. Dus snel verder haken!!


Mijn jongste dochter heeft sinds vrijdag een bril, staat er gelukkig heel leuk maar het ophouden is nog lastig... Ze moet erg wennen aan de neusvleugels, heeft iemand de gouden tip?!


Veel liefs Marcella 



5 opmerkingen:

  1. Prachtig staat hij de bril maar tips heb ik neit. Vind het zelf ook lastig om een bril te moeten dragen.... Je poncho wordt mooi, ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker gehaakt,
    ach je had een bril zonder neusvleugels moeten nemen,maar daar heb je geen erg in.
    dan zit het aan je bril vast (voor de volgende keer maar) het went wel hoor!

    het beste ermee!
    belonen als ze het ophoud,en gaat hij zeer doen dan naar de brillenwinkel gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hanger is leuk zeg en de bril ook! Als ze last blijft houden, terug naar de opticien. Er kan meestal nog wel iets versteld worden. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bril :) lastig bij die kleintjes nog een bril, went ze hopelijk vanzelf aan!

    BeantwoordenVerwijderen