vrijdag 12 december 2014

Helemaal alleen

Nu ook de kleinste naar school is zit ik hier nu helemaal alleen. Voor het eerst.. En dat is best even wennen hoor!! Voor alle partijen. Ik sluit niet uit dat ik het ooit heerlijk ga vinden maar nu is het nog even raar...



Gisteren was de laatste dag Kdv. Voor mij betekend dat na een periode van zeven jaar twee keer in de week ook een einde. Heel gek! 
Natuurlijk nam Jasmijn wat lekkers mee en een kadootje voor d'r lieve juffen! 

Ook haakte ik van de week (heel enthousiast) tien sleutelhangers voor in een goodiebag. Die trouwens echt heel leuk was!!

Nu even rustig aan en genieten van de laatste dagen van het jaar!

Liefs Marcella 


4 opmerkingen:

  1. Dat is dan stil in huis.
    Wat een leuke traktaties heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hele leven is afscheid nemen. Maar goed je moet maar denken dat waar je een deur dicht doet gaat een andere weer open. :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb er veel moeite mee gehad maar toch went het snel en vult de tijd zich vanzelf weer op. Fijne kersttijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cakejes! En sleutelhangers!
    Maar het went idd zo hoor.. ik vind het heerlijk om af en toe alleen te zijn en te doen wat ik wil ;-)

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen