dinsdag 7 februari 2012

Foto's toegevoegd

Ik heb zojuist een aantal foto's toegevoegd. Het meeste door mijzelf gemaakt (het bureau heeft mijn man gedaan) alles bij elkaar maakt me vrolijk, al die kleurtje en spulletjes... Zie bovenin de blog voor het tabblad foto's.

Ik heb mijn weekeind doel niet gehaald, jammer. Er kwam wat tussen namelijk een pak sneeuw. Dus iedereen dik aangekleed en samen met mijn vriendin lekker naar buiten met de slee. Heerlijk. Natuurlijk daarna een lekkere warme kop thee.

Mijn tas van Hoooked zpagetti was redelijk ver gevorderd maar ik vond het niet mooi genoeg en daarom ligt ie op de stapel om deze uit te halen en dan zit er niks anders op dan weer opnieuw te haken. Ik heb trouwens een leuke manier gezien om het tashengsel te maken, het is eigenlijk een beschrijving voor een haarband (ook leuk!!) Klik hier voor de beschrijving. 
Daarbij deed mijn lockmachine ook niet helemaal wat ik in gedachte had. Maar mijn jurkje (inderdaad zonder de gedraaide voorkant) is wel bijna af, alleen nog de zoompjes en de halsbies naaien.

Zaterdag ook nog iets ontzettend leuks gemaakt, alleen kan ik daar niks over zeggen voorlopig! :-)
Heerlijk op mijn borduurmachine, ik moet er eigenlijk meer mee doen om hier alles te ontdekken wat er zou kunnen...

Voor nu nog geen weekeind doelen. Ik ga vrijdag gezellig eten met vriendinnen waarvan ik er één bijna 10 jaar niet heb gezien. Zo leuk dat we via Facebook weer contact hebben en weer kunnen bijkletsen.

Ook nog een bruiloft zaterdag, dus waarschijnlijk kruip ik toch even lekker achter de borduurmachine....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten