zaterdag 25 februari 2012

Proef muts....

Een wat??? Een proefmuts, niet een muts die iets proeft maar een muts als proef!

Mijn schoonzus maakt superleuke gehaakte mutsen. Dit wil ik ook wel eens proberen. Ik had nog een bol wol liggen van mijn babyshower (nee geen leuk nieuws, gewoon lang geleden) en ik dacht laat ik het eens proberen. Nou dit is hem geworden...(let niet om mijn witte gezicht het was allang bedtijd ;-)


Het patroon komt van youtube en de bloem vind je hier ook op youtube. Niet heel slecht voor een eerste keer. Nu kan ik van de week leuke wol kopen voor een grijze, en de meiden willen ook wel een leuke muts. Dan ben ik vast voor volgende winter op tijd! :-)

Liefs Marcella


1 opmerking:

  1. Ϻy гelativeѕ eveгy time sаy that I am κilling my time here
    at wеb, exсept Ι κnow I аm
    gеttіng knoωledge eѵеry day
    bу reading such nicе posts.

    my web site Tekening Loungebank

    BeantwoordenVerwijderen