donderdag 1 maart 2012

Kraamkadootje, haakles en overheerlijke lunch

Eindelijk is die af... het mooie kindje was al op 17 januari geboren en ik wilde graag iets leuks bij het kaartje sturen, tadaa een knisperdoekje. Superleuk om te maken (als je tijd hebt) en ik moet zeggen dat ook deze weer erg leuk is geworden, toch?



Links bovenin mijn eigen labeltje, de tweede die ik in gebruik heb genomen.

Van de week heb ik voor het eerst haakles gegeven, aan mijn zusje ;-) Het was reuze gezellig en ze pakte het echt goed op! Het creatieve bloed stroomt door ons allen!! Ze is begonnen aan een Hoooked zpagetti tas naar aanleiding van de mijne, deze viel in de smaak. Zodra die af is zal ik vragen om een foto!


Ik kreeg maandag ook nog mijn nieuwe sjabloontjes binnen van bypetra en ook deze zijn erg leuk!! Ik heb ze even snel getest en zal van het weekeind wat leuks maken.
Sizzix Sizzlits decoratieve stansen - frames

Oh en dan nog een foto van mijn overheerlijk lunch....heerlijk maar zo slecht.... :-)


Liefs Marcella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten