zondag 25 maart 2012

Harembroekjes

Aangestoken door het heerlijke weer heb ik gister 2 harembroekjes gemaakt voor de meiden. De eerste was voor Esmee die heb ik 's middags gemaakt en de tweede voor Kyra die heb ik nog even snel gemaakt voordat ik naar bed ging. Uiteindelijk heb ik het omgedraaid omdat de eerste groter uitviel. Bij die van Esmee heb ik het kruis iets hoger gemaakt.

De broekjes zaten zo in elkaar. Ik ben denk ik langer bezig geweest die vervloekte lockmachine van witte garen te voorzien. Soms heb ik zo'n ruzie met dat ding!! Maar het resultaat mag er zijn.


Ik moest altijd vreselijk lachen om zulke broekjes (en noemde ze altijd poepzakbroekjes) Maar inmiddels ben ik er aan gewend en zal ze nooit meer zo noemen, ik denk zelfs dat ik er nog een voor mezelf maak :-)

Van het restje trouwens nog snel een haarband:


Deze mama is weer zeer content, op naar het volgende project!!

Tot snel.


4 opmerkingen: