woensdag 28 maart 2012

Heerlijke luierbillen en juffendag

Ik had nog een restje stof over na de harembroekjes, net niet genoeg voor een kleine variant. Maar wel voor mijn allereerste legging!! Met deze geweldige beschrijving echt zo gepiept! Mede dankzij mijn nieuwe vriend de tweelingnaald! Dit is echt een aanrader voor iedereen, hier meer info en wederom een heleboel uitleg.

Er is één ding wat ik zo ga missen als ook Jasmijn straks zindelijk is.... luierbillen in een legging! Echt waar dat vind ik zo schattig!! Hoe ronder de billen hoe beter! En wat vinden jullie van mijn legging??


Ik moet nog een klein beetje wennen aan mijn bestaan als "moeder van een kind op de basisschool" gelukkig is Kyra wel gewend aan de "grote" school en bracht moeders lief (maandagavond net voor het slapen gaan) ter herinnering dat het na de rode dag (ik geloof dinsdag) juffendag is. Shoot dat klopt ja, zo'n 4 nieuwsbrieven geleden heb ik dat gelezen... oeps! Dus papa snel een handdoek, douchespul en natuurlijk een chocolaatje gehaald en ik gister achter mijn borduurmachine. Nadat mijn spoel leeg was, mijn machine op tilt sloeg en mijn naald brak is dit het eind resultaat.... (niet geheel tevreden maar helaas geen tijd en handdoek voor een nieuwe poging)


Het patroontje komt hier vandaan en vind ik geweldig!!

Nu snel weer verder met de meiden van school halen en palmpasen stokken maken!!

Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten