zaterdag 10 maart 2012

Eindelijk de foto's

Ik ben afgelopen tijd best druk geweest, al zou je dat gezien mijn blog niet zeggen :-)

Alles was af en de foto's waren genomen, maar eerst moest ik ze nog kado doen. Nu heb ik wel geleerd van de eerste keer en heb maar besloten eerst alles kado te doen en vervolgens op mijn blog plaatsen.

Als eerst de stoffen slingers voor een klein wondertje in de maak ;-) In mooie grijstinten afgezet met een zilver bandje.



En daarna heb ik een kruikzak gemaakt voor mijn schoonzusje haar oppaskindje. Een stoere bink van inmiddels 4 jaar!


Vanochtend mocht mijn nichtje afzwemmen voor haar A diploma, dus hoe toepasselijk... Een handdoek met haar naam erop, natuurlijk ook nog wat lekkers!


En toen bedacht ik me nog dat ik het bedankje voor onze oppas nog helemaal niet had laten zien, zo'n zelfde handdoek alleen een andere kleur. Ik vind ze zelf nog steeds erg leuk!


Intussen loopt onze kleine meid alweer los en heeft zelfs 2 kiesjes! De oudste een grotere fiets en Esmee wordt volgende week alweer 3 jaar. Soms is het net of ineens iedereen zo groot wordt!

Fijn weekeind allemaal en tot snel!

Liefs Marcella



Geen opmerkingen:

Een reactie posten