dinsdag 20 november 2012

Ja gelukt!!

Lieve volgers, het is gelukt!!

Wat leuk dat er zoveel nieuwe volgers zijn bij gekomen! Ik ga van het weekeind aan de slag met de leuke giveaway!! Dus blijf kijken...

Ondertussen ga ik nu een sluier maken voor het Sinterklaasfeest op school maken en ben ik druk met het voorbereiden van het breien van een heuse poncho!! Ik krijg hulp van een vriendin, want ik ben echt geen held met breien.... Ondertussen zag ik ook een allerschattigste mini poncho... Hopelijk krijg ik de smaak te pakken en brei ik er gelijk nog een voor Jasmijn.

Kijk voor leuke poncho-patronen (en nog veeeeeeeeeeeel meer) op Drop design

Tot snel!!!

Liefs Marcella

5 opmerkingen:

  1. nou van harte gefeliessss hoor en dat er nog maar meer mogen volgen!!!!
    succes met je breiwerk en wat fijn dat je er hulp bij krijgt.en nog een sluier maken ook, druk druk druk
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natuurlijk is het gelukt. succes met de poncho. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me helemaal bij Jenneke aan. Succes met breien, lief dat je hulp krijgt.
    En we wachten in spanning af...dat er nog vele volgers mogen volgen (wel van die die ook een berichtje achterlaten...en niet alleen bij Give Away's ;)). Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk blijf ik kijken! Give away of niet, ik vind je blog gewoon super leuk! Wat fijn dat je hulp krijgt bij het breien :-) Ik ben benieuwd hoe je poncho gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat leuk,,, van harte en nu op naar de 60 en verder.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen