vrijdag 2 november 2012

Xenodie voor Esmee

Van de zomer kocht ik al dit leuke stofje bij de lapjesmarkt en nog steeds had ik hem niet gebruikt. De jurk zat al wel in mijn hoofd (plannen genoeg) maar het maken schoot er toch steeds bij in.

Afgelopen week was Esmee erg ziek en moest zelfs even naar de spoedeisende hulp.. Gelukkig is ze weer opgeknapt al is ze nog wel een beetje vermoeid. Reden genoeg vond ik om nu toch maar eens aan de slag te gaan...

Dit is het resultaat, het ging verbazingwekkend snel eigenlijk! Morgen alleen nog even de zoom op maat maken en kijken of ze bandjes in haar nekje of op haar rugje wilt.


Ik ben heel benieuwd wat ze ervan vind morgen! Ik gebruikte het Elodie patroon voor de rok en de Xenia voor de bovenkant (beide van farbenmix)

Tijdens de voorbereidingen zat ze er met haar neus bovenop!! En werd al vrolijk van het stofje. (Al was wel erg druk met haar kind en fruitje)



Vorige week maakte ik nog een kadootje voor vrienden van ons, hun zoontje werd 1 jaar.




Zondag ga ik gezellig naar de Kreadoe!! Ik kan niet wachten heb er zo'n zin in!!

Tot snel,

Liefs Marcella

2 opmerkingen: