zaterdag 1 december 2012

Giveaway!!!

Met inmiddels 53 volgers op de teller is het de hoogste tijd voor de giveaway!!! Ik ben weer opgeknapt gelukkig (voor iedereen die het wil weten)

Wat is er te winnen??

Een heerlijke lavendel scrub (heerlijk voor deze tijd van het jaar) met een handdoek (met naam naar keuze) en een zelfgemaakte rozenring...


Wat moet je doen om deel te nemen aan de giveaway??

- Laat hieronder een berichtje achter.
- Zorg dat je volger bent.
- Linkje op je eigen blog zou ik leuk vinden maar hoeft niet.

Op 10 december wordt de winnaar bekend gemaakt!!!!


Ik viel van de week zelf ook in de prijzen en won deze leuke giveaway bij Dinah. Nogmaals bedankt Dinah!! Een geurzakje, parelarmband met tule bloem erop en een geweldige baboushka met spiegel erin.



Fijn weekeind allemaal!!!

Tot snel,

Liefs Marcella

17 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer beter bent, ik doe graag mee!

    Gr. Linda(creasnuf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik zag het bij dinah, van harte gefelies hoor wat een pracht kado heb je gekregen♥

    fijn dat je bent opgeknapt, want in de lappenmand zitten is ook niet alles

    ik vind het een gave give away i love lavendel, gebruik het vaak omdat het ook zo rustgevend is hihi......en dan nog eens een handdoek en een rozenring.......jeetje de winnaar wordt verwend hier ♥♥

    ik heb link op mijn site geplaatst en volger ben ik al hihi

    als je zin hebt ik heb er ook nog 2 lopen give away's kijk dan rechts boven aan mijn blog

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je weer helemaal beter bent... Ik doe graag mee en ik volg je ook al... Die ring is echt gaaf!

    Groetjes Judith

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè, gelukkig dat je weer opgeknapt bent! En wat een geweldige give-away... ik kan het hier al ruiken... lekker !! Ik waat dus graag een kansje. Ik ga fijn reclame maken op mijn blog (en volgen deed ik natuurlijk al). Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Marcella,

    Ik ben blij dat je het kadootje leuk vind.
    Jij ook van harte gefeliciteerd met je 50 volgers en nu op naar de 100 :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik waag me ook een kansje :) en zet direct een linkje op mijn blog. Mijn give away loopt ook nog steeds dus je kan altijd daar een kijkje nemen :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee. Gelukkig ben je weer beter. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je je weer beter voelt! En een dikke proficiat met het winnen van de give away bij Dinah :)

    Ik wil zelf wel een kansje wagen voor jouw give away! Natuurlijk heb ik een linkje geplaatst op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke en ontspannende give-away! ik doe graag mee en plaats alvast een linkje op mijn blog (volgster waren we al ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he wat een sjieke give away!! Doe je ook mee met mijn give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was effe de data van Give Aways aan het controleren zodat ik op mijn blog up to date ben...en jaaa je hebt ze bij elkaar, zelfs al 53 volgers, gefeliciteerd!
    Ik laat dezeaan me voorbij gaan. Ik heb eigenlijk niks met scrubjes enzo, maar die ring vind ik wel helemaal super en zou bijna alleen voor die meedoen ;). Maar ik gun het pakketje iemand anders!

    Mooie prijzen die jij gewonnen hebt :). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give-away! Ik ben helemaal into scrubs, dus ik doe graag mee! Ik zet een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een nieuwe en leuke blog ontdekt !!
    ik doe mee met je give-away: mogen af en toe ook wel eens voor iets voor onszelf meedoen he? !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er super uit, maar ik doe niet mee omdat ik vrees dat mijn superallergisch velletje er helaas niet tegen kan. Zou zonde zijn om het dan niet te kunnen gebruiken. Dus gun ik het anderen van harte. Succes dames !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk!
    Ik wil zeker mijn kans wagen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe zeker mee, scrubs kun je nooit genoeg hebben, vind ik. En 'n persoonlijke handdoek, ik teken ervoor!! De ring is erg leuk voor m'n dochter. Ik ben al langer volger.
    Groeten CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give away heb je! Ik waag dan ook graag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen