vrijdag 7 december 2012

Nog 3 dagen tot de giveaway!!


Jullie hebben nog drie dagen tot ik de winnaar bekend ga maken!! Dus doe nog snel mee...

Wat is er te winnen??

Een heerlijke lavendel scrub (heerlijk voor deze tijd van het jaar) met een handdoek (met naam naar keuze) en een zelfgemaakte rozenring...


Wat moet je doen om deel te nemen aan de giveaway??

- Laat hieronder een berichtje achter.
- Zorg dat je volger bent.
- Linkje op je eigen blog zou ik leuk vinden maar hoeft niet.

Op 10 december wordt de winnaar bekend gemaakt!!!!

Fijn weekeind allemaal!!!

Tot snel,

Liefs Marcella

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marcella,

    Wat een ontzettende leuke Give Away, ik doe graag mee.

    Veel liefs
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooi, ik had me al opgegeven bij je andere berichgje dat klopt toch?

    Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SPANNEND!! Ik ben super benieuwd!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen