donderdag 4 april 2013

Gewonnen!! slinger en update gehaakte deken

Ik was van de week weer een van de gelukkigen.. :-)

Bij allemaal kleurtjes won ik deze geweldige give away! Neem absoluut een kijkje op haar blog! Zij heeft zo'n leuke blog...



Een poosje terug won ik ook het leuke boekje slingers haken, en deze maakte ik (eigenlijk voor mijn dochter) inmiddels siert ie mijn freubelplek...


Hier vertelde ik al eens over mijn "a granny a day" project. Inmiddels ben ik bezig met de laatste 20 bloemgranny's. Ik heb de deken voor de helft in elkaar zitten en moet dus nog een heleboel aan elkaar naaien en een randje erom heen... maar het einde is in zicht (gelukkig....)



Tot de volgende keer!!

Liefs Marcella

5 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een mooie deken word dat. Het is wel veel werk, maar het word wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die give away van Allemaal Kleurtjes. Je deken ziet er trouwens echt al super uit! Zo vrolijk met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker vrolijke deken.. Laat je hem nog eens zien als hij helemaal klaar is.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat dekentje gaat helemaal super zijn als het af is! Mooie kleurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen