dinsdag 2 april 2013

Paasswap en kussens

Via de dutch crochet op Facebook deed ik mee aan een paasswap. Je maakt iets leuks voor iemand en dan ontvang je ook weer een verassing!! Zo leuk!

Dit maakte ik, een paasslinger en onderzetters (kaartje staat niet op de foto)


En dit ontving ik:


Onderzetters en twee paashaasjes.

En een poosje geleden maakte ik nog kussens!! Met restjes gordijnen en tildastofjes:



Ik haakte er een randje omheen volgens deze handleiding.

En voor die aanhoudende kou haakte ik nog een nieuwe muts voor Jasmijn:


Tot snel! Liefs Marcella

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke katootjes en lieve kussens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap en mooie kussens.
    Die muts kan ze zeker nog goed gebruiken, staat haar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kussens en wat grappig dat jullie bijna hetzelfde voor elkaar gehaakt hebben!
    Die roze pet staat heel wijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke SWAP. Mooie kleurtjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk!!! De pet is ook erg leuk! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen